Sunday, January 26, 2014

fastelavnsboller

Den anden dag fik jeg lyst til fastelavnsboller. Jeg søgte over spændende og anderledes opskrifter på nettet, og faldt over Meyers. En rigtig nem dej og fyld bestående af remonce, creme og hakkede mandler. Den snuppede jeg, og vupti, så var der lune fastelavnsboller. De mindede mig om nogle jeg havde smagt før, og pludselig kom jeg i tanke om, at det var samme opskrift jeg brugte sidste år!! Ups, så meget for at have styr på sine opskrifter :)


Men, det gjorde nu ikke noget, at jeg havde prøvet opskriften før. Det er en rigtig lækker fastelavnsbolle med en lækker creme og mandlerne giver et skønt twist.


Min søgning på den perfekte fastelavnsbolle fortsætter dog alligevel :) Der er jo en månedstid til fastelavn, og man kan aldrig få for mange fastelavnsboller! Jeg nøjes med at linke til opskriften fra sidste år.

No comments:

Post a Comment